REGULAMIN FORUM
http://www.geobackupzar.pun.pl/forums.php
1. Użytkownicy Forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres email) oraz użytkownicy nieposiadający na koncie żadnego postu, przez co najmniej 3 miesiące, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
2. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych, a także pornografii. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
3. Na Forum nie należy przeklinać, za wyjątkiem postów, które służą dobremu samopoczuciu użytkowników forum (tzn. tylko jako element w kawałach). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet tych ocenzurowanych) będą karane w postaci ostrzeżeń nadawanych przez Administratora lub Moderatora Forum.
4. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, którzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak użytkowników przed przestrzeganiem pkt. 2 niniejszego regulaminu.
5. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji.
6. Posty jednozdaniowe, krótsze niż 30 znaków oraz nic niewnoszące do dyskusji będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od Administratora lub Moderatora ostrzeżenie. Trzy ostrzeżenia są równoznaczne z usunięciem takiego użytkownika z forum po wcześniejszej blokadzie jego konta.
7. Pisz na temat danego forum/tematu/wątku, unikaj tzw. WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł, cytuj z umiarem. Pisownia tzw. WIELKICH LITER jest zastrzeżona dla Moderatora oraz Starostów umieszczających bardzo ważne informacje dla Studentów, by tematy stały się przejrzyste oraz „rzucały się w oczy”.
8. Prosimy o nie dublowanie, nie pisanie wielu postów tego samego autorstwa jednego pod drugim. Do tego służy opcja "edytuj". Zapomniałeś czegoś dodać w swoim ostatnim poście? Kliknij na ten przycisk i dodaj co chciałeś. Nie pisz następnego pod nim.
9. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
10. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
11. Zabronione jest podszywanie się pod Administratora i Moderatora, w tym używanie ich avatarów czy podpisów.
12. Posty traktujące o sprawach niedotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne (tj. Prywatne Wiadomości).
13. Nadawane "ostrzeżenie" nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym postępowaniu na forum w rozumieniu administracji. Ostrzeżeń jest trzy, po których - w przypadku drastycznego naruszenia zasad regulaminu Administrator ma możliwość usunięcia użytkownika z Forum.
14. „Ranga forum” nadawana jest automatycznie każdemu użytkownikowi forum, zwiększa się wraz ze wzrostem pisanych postów, jednocześnie przestrzegając w/w zasad.